3.11.15

Google kalendář: jak odpovědět na pozvánku pod jinou adresou

Zdroj: Wikipedie
Mnoho z nás používá více e-mailových adres, více Google účtů, ale rádo by používalo jen jeden Google kalendář pro přijetí pozvánek. E-maily si necháte jednoduše přeposílat nebo nasměrovat z firemni@email.cz do své schránky soukromy@gmail.com, ale jakmile tam dorazí pozvánka, Google kalendář požádá, abyste si u organizátora události řekli o přidání soukromého Gmailu.

Tento návod vám ukáže jak zařídit, aby to nebylo nutné a je funkční i v Google Apps.



Úvodem se ještě sluší napsat, že budete moct přijímat všechny pozvánky, nejen ty, které vznikly v Google účtu nebo v Google Apps - nezáleží na tom, jestli organizátor události používá Google nebo ne. Nebudete ale moct určit, že potvrzení dorazí z adresy, na kterou bylo zasláno.

Nastavte Google účet

  1. Přihlaste se do svého Google účtu do Správy osobních údajů pod adresou, ve které budete používat Google kalendář:
    Účet Google | Osobní údaje | E-mail | Upravit
  2. Přidejte své alternativní e-mailové adresy a aliasy, na které vám lidé mohou poslat pozvánky
  3. Změny uložte
  4. Autorizujte tyto e-mailové adresy klepnutím na odkaz v automatickém e-mailu

Nastavte Google kalendář

  1. Přejděte do nastavení kalendáře, do kterého budete přijímat pozvánky:
    Google Kalendář | Nastavení | Kalendáře | [ Vyberte svůj kalendář ] | [ Upravit oznámení ] | [ (úplně dole) Alternativní e-mailová adresa ]
  2. Potvrďte volbu: "Povolit odpovědi na pozvánky na události přeposílané z těchto adres. Informace o mé účasti bude odeslána z adresy: Google účtu, pod kterým jste přihlášeni"
Hotovo. Můžete ještě krátce proletět k tomuto tématu nápovědu Google.

Ondřej Vltavský

Autor & editor

Má rád vybrané technologie. A pokud si je pořídí, rád o nich napíše nebo poradí.

0 komentářů:

 
biz.